دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

پاسداشت فرهنگی

پیام رئیس دانشگاه هرمزگان ، به مناسبت نهم دی

پیام رئیس دانشگاه هرمزگان ، به مناسبت نهم دی

متن پیام به این شرح است ؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه ای که در نهم دی ماه ۱۳۸۸ رخ  داد ، برگ زرین دیگری بر کتاب قطور انقلاب افزود و در تقویم ایران اسلامی روز بصیرت و میثاق با ولایت نام گرفت تا یادمان این روز،تجلی گر آگاهی،اقتدار، غیرت ،بصیرت و هوشمندی امتی مومن باشد که محاسبات دشمنان را به هم ریخت و آنان را مایوس کرد .نهم دیماه یادآور بصیرت، ولایتمداری و غیرت دینی مردمی آزاده است که همواره در راه آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع از کیان ولایت در رکاب انقلاب و اسلام بوده اند.

زمان شناسی دقیق و بصیرت بی نظیر مردم عزیز ایران اسلامی زمینه لازم برای جلوگیری از ادامه حرکت های مذبوحانه دشمن خارجی و عناصر فریب خورده داخلی را در این روز بزرگ و یوم الله تاریخی فراهم کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز مهم و اثرگذار تاریخی، از همه دانشجویان و دانشگاهیان دعوت می کنم تا با لبیک به ندای رهبر فرزانه و مقتدای عظیم الشأن و تجدید پیمان با آرمان های امام شهیدان و شهدای گلگون کفن ، بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید سید رضی موسوی که این روزها کشور عزیزمان معطر به یاد و نام اوست، در صحنه گرامیداشت این یوم ا.. الاکبر حضوری پرشور داشته و با عزمی محکم و استوار در راه دفاع از آرمانهای اسلام عزیز گام برداریم.

 

2
بازدید امروز: 3    بازدید کل: 566
captcha