دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

پاسداشت فرهنگی

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن

سالروز ولادت باسعادت اسوه و نماد شگفت طهارت، آموزگار ایستادگی و شهادت، مظهر تقوی و معنویت حضرت فاطمه زهرا(س)، الگوی شایسته زنان مسلمان و یادآور جایگاه رفیع و مرتبه والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است.

زن، کانون هستی و پایگاه مهرورزی و عشق خانواده، مرکز آموزش صمیمیت، مهر، ایثار و عطوفت به همگان است و انتخاب روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان بزرگداشت مقام زن، بیانگر نقش والای زن و تکریم، بزرگداشت و احترام نسبت به مقام شامخ زن و مادر می‌باشد.

بی‌تردید رفتار و زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی بی‌بدیل تربیتی برای زنان و دختران کشورمان به‌خصوص بانوان توانمند و خلاق دانشگاه هرمزگان است که همواره دوشادوش مردان برای ارتقای دانشگاه و توسعه و پیشرفت کشور خدمت‌رسانی کرده‌اند.

 مادامی که بتوانیم پیرو شایسته آن حضرت بوده و اندیشه‌های متعالی ایشان را در زندگی خود جاری و ساری کنیم، با قلبی آکنده از معنویت و اخلاص خواهیم توانست بر مشکلات فائق آییم و توفیق آن را داشته باشیم تا در تمام مراحل زندگی، ادامه دهنده طریق متعالی آن بانوی بزرگوار باشیم. 

اینجانب میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم اخلاق و قله رفیع فضائل صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به شما دانشگاهیان به ویژه بانوان گرامی تبریک عرض نموده، سلامت، سعادت و دوام توفیق همه بانوان دانشگاهی اعم از استاد، کارمند و دانشجو را از پیشگاه خداوند متعال خواستارم.

3
بازدید امروز: 2    بازدید کل: 556
captcha