مدیریت امور آموزشی
 
EnAr

مدیر امور آموزشی

قابل توجه دانشجویان پسر مقطع کارشناسی که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند

با توجه به اتمام سنوات قانونی یا ارفاقی شما تا پایان نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1403 در صورت نیاز به افزایش سنوات جهت ادامه پروژه های اخذ شده و یا اخذ واحد در نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1403 لازم است حداکثر تا تاریخ 1402/09/15به کمیسیون موارد خاص دانشگاه مراجعه نمایند .

 

با توجه به اتمام سنوات قانونی یا ارفاقی شما تا پایان نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1403 در صورت نیاز به افزایش سنوات جهت ادامه پروژه های اخذ شده و یا اخذ واحد در نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1403 لازم است حداکثر تا تاریخ 1402/09/15به کمیسیون موارد خاص دانشگاه مراجعه نماید و پس از اخذمجوز کمیسیون موارد خاص، جهت ثبت درخواست افزایش سنوات ارفاقی به سایت ای پلیس به آدرس https://epolice.ir/home مراجعه نمایند. 

(پس از ثبت درخواست در سامانه ای پلیس و اخذ کد رهگیری از آن سامانه، از طریق پیشخوان خدمت سامانه گلستان درخواست بررسی مشکلات آموزشی اعلام ثبت درخواست سنوات ارفاقی، کد رهگیری و شماره ملی خود را به کارشناس امور مشمولین دانشگاه ارسال نموده تا نسبت به اخذ تاییدات بعدی اقدام لازم صورت پذیرد. بدیهی است در صورت عدم تکمیل هر یک از مراحل فوق شامل - (1.ثبت درخواست کمیسیون 2. پیگیری اخذ رای 3. ثبت درخواست در سامانه ای پلیس 4. اعلام کد رهگیری به امور مشمولین 5. صدور مجوز سنوات ارفاقی) از ادامه تحصیل در نیمسال آینده محروم خواهید شد.                                                       

                                                          مدیر امور آموزشی دانشگاه

2   1
بازدید امروز: 7    بازدید کل: 1494