دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی
 
EnAr

اطلاعیه حذف و اضافه

اطلاعیه حذف و اضافه حذف و اضافه نیمسال دوم 1401-1400 از طریق مراجعه به سامانه گلستان از طریق آدرس اینترنتی : http://golestan.hormozgan.ac.ir مطابق تقویم زیر قابل انجام است: ورودی سال 97 و ماقبل 1400/11/30 ورودی سال 98 1400/12/01 ورودی سال 99 1400/12/02 همه ورودی ها 1400/12/03 نکات مهم: در زمان حذف و اضافه از درستی و قطعیت ثبت انتخاب واحد خود اطمینان حاصل نمایید. متذکر می گردد مسئولیت اطلاع یابی بموقع از عدم ارائه درس و یا ارائه درس جدید در مهلت حذف و اضافه از طریق منابع اطلاع رسانی و یا آموزش دانشکده و گروه بعهده دانشجو می باشد. پس از اتمام مهلت حذف و اضافه ثبت و یا حذف درس امکان پذیر نمی باشد. دانشجو می تواند دو درس جدید انتخاب یا دو درس انتخابی خود را حذف و یا دو درس انتخابی خود را با دو درس دیگر جابجا نماید. مشروط برآنکه تعداد واحدهای انتخابی درس از حد مقرر تجاوز نکند. در صورت نیاز، درخواست بررسی انتخاب واحد را حداکثر تا 1400/11/25به گروه آموزشی ارائه نمائید. مسئولیت رعایت پیش نیازها، همنیاز ها، حد نصاب مقرر حداقل و حداکثر اخذ واحد و دیگر قوانین جاری آموزشی در هر صورت برعهده دانشجو است و در صورت ارتکاب تخلف طبق مقررات با آن برخورد خواهد شد. برای ثبت درس معرفی به استاد لازم است ابتدا کارشناس مربوطه در سامانه گلستان گزینه "اخذ درس با وضع خاص" را فعال و نام استاد درس را تعریف نماید و سپس دانشجو موظف است شخصاً درس را در سامانه گلستان ثبت کند. عدم تداخل ساعات کلاسی و امتحانات الزام آور بودن کسب موافقت کتبی از گروه مبدا و مقصد برای ثبت درس مشترک از گروههای دیگر. راهنمای حذف و اضافه (ترمیم) برای اطلاع از مراحل حذف و اضافه (ترمیم) به راهنمای ثبت نام و ترمیم (حذف و اضافه) که بروی صفحه اول گلستان نصب گردیده است مراجعه نمایید. پس از انجام تغییرات حتماً کلید اعمال تغییرات را بزنید، در غیر اینصورت تغییرات موردنظر در برنامه شما لحاظ نخواهد شد و مسئولیت آن بعهده دانشجو خواهد بود. متذکر می گردد پس از مهلت حذف و اضافه امکان تغییر وجود ندارد. جهت تغییر گروه درسی ( بدون حذف گروه قبلی و اخذ گروه جدید) می بایست از گزینه تغییر گروه درسی استفاده نمود. اداره کل آموزش

بسمه تعالی

اطلاعیه حذف و اضافه

حذف و اضافه نیمسال دوم 1401-1400 از طریق مراجعه به سامانه گلستان از طریق آدرس اینترنتی : http://golestan.hormozgan.ac.ir مطابق تقویم زیر قابل انجام است:

ورودی سال 97 و ماقبل 1400/11/30
ورودی سال 98 1400/12/01
ورودی سال 99 1400/12/02
همه ورودی ها 1400/12/03

نکات مهم:

در زمان حذف و اضافه از درستی و قطعیت ثبت انتخاب واحد خود اطمینان حاصل نمایید.
متذکر می گردد مسئولیت اطلاع یابی بموقع از عدم ارائه درس و یا ارائه درس جدید در مهلت حذف و اضافه از طریق منابع اطلاع رسانی و یا آموزش دانشکده و گروه بعهده دانشجو می باشد.
پس از اتمام مهلت حذف و اضافه ثبت و یا حذف درس امکان پذیر نمی باشد.
دانشجو می تواند دو درس جدید انتخاب یا دو درس انتخابی خود را حذف و یا دو درس انتخابی خود را با دو درس دیگر جابجا نماید. مشروط برآنکه تعداد واحدهای انتخابی درس از حد مقرر تجاوز نکند.
در صورت نیاز، درخواست بررسی انتخاب واحد را حداکثر تا 1400/11/25به گروه آموزشی ارائه نمائید.
مسئولیت رعایت پیش نیازها، همنیاز ها، حد نصاب مقرر حداقل و حداکثر اخذ واحد و دیگر قوانین جاری آموزشی در هر صورت برعهده دانشجو است و در صورت ارتکاب تخلف طبق مقررات با آن برخورد خواهد شد.
برای ثبت درس معرفی به استاد لازم است ابتدا کارشناس مربوطه در سامانه گلستان گزینه "اخذ درس با وضع خاص" را فعال و نام استاد درس را تعریف نماید و سپس دانشجو موظف است شخصاً درس را در سامانه گلستان ثبت کند.
عدم تداخل ساعات کلاسی و امتحانات
الزام آور بودن کسب موافقت کتبی از گروه مبدا و مقصد برای ثبت درس مشترک از گروههای دیگر.

راهنمای حذف و اضافه (ترمیم)

برای اطلاع از مراحل حذف و اضافه (ترمیم) به راهنمای ثبت نام و ترمیم (حذف و اضافه) که بروی صفحه اول گلستان نصب گردیده است مراجعه نمایید.
پس از انجام تغییرات حتماً کلید اعمال تغییرات را بزنید، در غیر اینصورت تغییرات موردنظر در برنامه شما لحاظ نخواهد شد و مسئولیت آن بعهده دانشجو خواهد بود. متذکر می گردد پس از مهلت حذف و اضافه امکان تغییر وجود ندارد.
جهت تغییر گروه درسی ( بدون حذف گروه قبلی و اخذ گروه جدید) می بایست از گزینه تغییر گروه درسی استفاده نمود.
اداره کل آموزش

0   2
بازدید امروز: 5    بازدید کل: 1998
captcha