مجتمع آموزش عالی میناب
 
EnAr

باحضور پرشور دانشجویان برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز دانشجو

♻️مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور مسئولین دانشگاه و دانشجویان در روز شنبه 18 آذرماه برگزار گردید.
 
 
✍️مراسم گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، با حضور آقای دکتر عباس مرادی ریاست محترم مجتمع آموزش عالی میناب، حجت الاسلام و المسلمین دکتر بدرآبادی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه هرمزگان، مسئول بسیج استان هرمزگان همراه، دکتر جمشید احسانی نیا معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مجتمع، دکتر اشکان عسگری معاون اداری-مالی مجتمع، اعضای هئیت علمی و همیاران علمی، در روز شنبه مورخ ۱۸ آذرماه با حضور گرم و پرشور دانشجویان در سالن اجتماعات برگزار گردید.
 در ابتدای این مراسم دکتر عباس مرادی ریاست محترم مجتمع آموزش عالی میناب٬ ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان از اهمیت روز ۱۶ آذر که متعلق به دانشجو، قشر نخبه و روشن ‌فکر جامعه است، صبحت کرده و ابراز نمودند که این روز در واقع به دانشجوی بیدار، پرشور و با بصیرت تعلق دارد. دکتر مرادی خاطرنشان کرد: علم، عقلانیت، کسب آموزه های دینی و بصیرت از شاخصه های دانشجو است و دانشجویان باید پرچمدار فضای علمی کشور باشند. ایشان همچنین در وصف بزرگداشت روز دانشجو و واقعه ۱۶آذر و شهدای دانشجو و اهمیت مسوولیت پذیری دانشجویان در عرصه های مختلف سخنرانی کردند.
 
در ادامه حجت الإسلام والمسلمین دکتر بدر آبادی نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه هرمزگان به تشریح فلسفه جنبش دانشجویی و چرایی ورود جریان دانشجویی به مسائل کشور به ایراد صحبت پرداختند.
 
در ادامه برنامه آقای دکتر رئوفی، مسئول بسیج استان هرمزگان با اشاره به فلسفه  نامگذاري 16 آذر ماه به عنوان روز دانشجو گفت:  بي شك حماسه 16 آذر سال 1332، در تاريخ ايران به عنوان نماد روحيه خروشان جنبش دانشجويي عليه استكبار، استعمار و ظلم است و تعدادي از دانشجويان دانشگاه تهران در اين حماسه با خون خود جريان زنده و نقطه عطفي را در راه استقلال طلبي و ظلم ستيزي ملت ايران رقم زدند. وي با بيان اينكه در حال حاضر نيز مصاديق فراوان  براي مبارزه با جريان استكبار، استعمار و ظلم وجود دارد، عنوان كرد: جنايات امروز رژيم غاصب صهيونيستي عليه مردم مظلوم غزه، نمونه بارز ظلم و ستمي است كه رژيم هاي استكباري و استبدادي نه تنها نسبت به مردم فلسطين، بلكه تمام امت اسلامي روا داشته اند.
 در ادامه نماینده تشکل دانشجویی ( بسیج دانشجویی،٬ نماینده انجمن های علمی و دبیر کانون همیاران سلامت، دغدغه ها و چالش های پیش رو را مطرح نمودند و به دنبال آن نیز سایر دانشجویان به ایراد صحبت پرداختند.
در این مراسم با توجه به نقش آفرینی دانشجویان در عرصه های علمی٬ فرهنگی و اجتماعی از ۳۰ نفر از دانشجویان برتر در زمینه های علمی، فرهنگی و اجتماعی تقدیر بعمل آمد.
در پایان مراسم و بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، مسئولین دانشگاه به سوالات، پیشنهادات و دغدغه های دانشجویان پاسخ گفته و بیان نمودند که تمام تلاش خود جهت رفع مشکلات موجود در مجتمع آموزش عالی میناب را به کار خواهند گرفت.
 
 
1
بازدید امروز: 9    بازدید کل: 864